wtorek, 30 lipca 2013

elegant skirt. B&W

I po świetnym wyjeździe! Bułgaria udana w 100%. Wszystko było niesamowite, mimo zepsutego autokaru i 43 h jazdy, było świetnie. Gdybym mogła zostałabym tam na całe wakacje. Wieczna impreza i wypoczynek :). Zbliżają się moje urodziny, cieszy mnie to bardzo bo w końcu to jeden taki dzień w roku, mój osobisty. Odliczanie, odliczanie! Co do zdjęć, jakieś są, troszkę spontaniczne i na szybko.
Bransoletka różowa hotelu będzie się trzymała długi czas na ręce, bo zakład stoi!

koszula-bershka
spódniczka-bershka
torebka-sh
balerinki-targ
biżuteria-allegro















7 komentarzy:

  1. wyglądasz ślicznie ; )
    też mam tą bluzkę !

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny strój uwielbiam połączenie czerni i bieli :) Mam taką spódniczkę :)

    kaarolajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ;)

    agnejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuje się pod postem Agnese Solange Hecke :D

    no iiii.. mamy takie same torebki :P:P
    a tak w ogóle to o co zakład? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog ;)
    ładna jesteś
    Zapraszam do mnie
    Pozdrawiam
    a może obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz dziękuje! :*