sobota, 26 października 2013

nude sweater and boots

W szkole co raz to więcej materiału, ale daję radę bez problemu, czyli jest dobrze. czwartek 'Halloween' i noc horrorów w Lubinie, doczekać się nie mogę! Dwa z filmów widziałam, więc nie wiem czy zostanę na ostatnim, moje zmęczenie pewnie sięgnie apougeum(zawsze szybko chodzę spać). Dzisiaj przez dobrą godzinę przeglądałam stare foldery ze zdjęciami i muzyką, uśmiechałam się do monitora jak głupia gdy słyszałam muzykę z podstawówki czy widziałam zdjęcia z gimnazjum. Miło czasem powspominać ;)
Weekendzie, nie kończ się!




parka/kurtka-sh
spodnie, sweter-targ
buty-lokalny sklepik
zegarek,łańcuszek-allegro



















8 komentarzy:

  1. Uwielbiam noce horrorów.:D Zawsze mam z nich super wspomnienia. :)
    Ja też czasem wracam do folderów ze starymi zdjęciami, fajnie tak powspominać.:)
    Super wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w czwartek idę na przebieraną imprezę :D Mój strój to Czarnoksiężnik z Angmaru (Władca Pierścieni) :D

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia :*
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny świetny post, cudowna stylizacja i zdjęcia <3
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    kisses ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia ;)) Świetnie wyglądasz !!
    zapraszamy na nowy post www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia *-* i ty też śliczna *--* zapraszamy: http://jukaandemcik.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwujemy ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się boję horrorów i nie mogę się przełamać, żeby w końcu jakiś obejrzeć xd

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz dziękuje! :*