sobota, 16 listopada 2013

Boy London

Witam! Pogoda bardzo nie dopisuje, chwile mnie tu nie było ale to raczej spowodowane było moim stanem zdrowia. Katar, gardło ogólne osłabienie organizmu. W końcu zaczęłam zapuszczać paznokcie, w moim przypadku to: łaaał. Zazwyczaj nie uważałam nic a nic na nie.
Mam tyle pomysłów na notki ale brak czasu żeby je zrealizować. Jutro dużo nauki, jak zwykle odkładanie wszystkiego na niedziele, eh. Aż odechciewa mi się wszystkiego.
Dodatkowo jutro planuje wrzucić parę rzeczy na sprzedaż, może komuś coś tam się spodoba, dokleję tutaj link jak będzie wszystko gotowe. <<KLIK>>


czapa-cocaine&caviar
bluzka-boy london
spodnie-targ
buty-allegro














29 komentarzy:

  1. świetna stylizacja na sportowo <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, bardzo fajny w doborze kolorów zestaw. Podobają mi się buty w połączeniu z czarnymi spodniami. Dla mnie same plusy.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się takie połączenie, tutaj nawet nie przeszkadzają mi białe buty do czarnych spodni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zestawienie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezentuje się ta bluzeczka, choć nie mój styl to podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia + bardzo ciekawy blog !
    co powiesz na wzajemną obserwację ? ;-)
    http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. az mi sie zimno zrobilo na widok tych golych rak :P

    OdpowiedzUsuń
  8. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    dobry look!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylówka! <3
    http://couple-issues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakim trzeba być pozerem tudzież pozerką żeby prowadzić tego typu bloga, a przy okazji nieświadomie robić z siebie frajera robiąc darmową reklamę firmom w tym przykładzie odzieżowym ;] Gwiazdki które prowadzą takie blogi zarabiają na tym kupę szmalu, wiec mają z tego korzyści. A autorka jaki ma cel prowadzenia takiego bloga? Chce czymś zabłysnąć? Jakoś słabo jej to wychodzi. Ehh nie rozumiem dzisiejszej młodzieży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest to blog modowy to normalne, że każda rzecz jest podpisywana. Propozycje współpracy miałam a na razie żadnej nie przyjęłam, chociaż nie ukrywam, że jak jakaś mnie zainteresuje to przyjmę. Zasuwaj po maść na ból dupy bo pęknie Ci żyłka. ;)

      Usuń
  11. Świetnie w tym wyglądasz! :) Ogólnie jesteś śliczna. Ładna czapka ;)
    Ciekawy blog!
    Pozdrawiamy, i zapraszamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/
    J&L
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja! Zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super look!!! rewelacyjny t-shirt ;)
    masz śliczne włosy!!! w ogóle cała jesteś piękna ;)
    pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego kupiłaś podróby Air Force'ów? Zrobiłaś to świadomie, czy oszukali Cię na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Force to force, a DUNK TO DUNK, balzer to blazer itd! zapamiętajcie sobie raz na zawsze, że to nie jest model af. Na początku ( gdy zamawiałam te buty ) nie podobały mi się af1 ze względu na wysoką podeszwę. i szukałam 'identycznych', calych białych, jednak z normalną podeszwą. znalazłam! :) i zapewniam Cie, że nie musisz się martwić czy są oryginalne- są. :)
      ale teraz się bardzo przekonałam do af1 i marzę o nich :)

      Usuń
  15. Piękne fotki Ślicznotko ! ;))
    Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :)
    Zapraszam na swój blog:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie kupiłaś koturny, które miałaś na połowinkach? ;)

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz dziękuje! :*