niedziela, 5 października 2014

drink CocaCola t-shirt

Nie wiem jak Wy, ale ja cały weekend dosłownie przeleżałam i nie zrobiłam nic pożytecznego, kompletnie. Potrzebuję czasem takich dni, spędzone od rana do wieczora przy telewizorze i grach, odcięcie się od świata, ewentualnie przesiedzenie tych godzin z chłopakiem również na nic nie robieniu. Jedyny i największy minus tego jest taki, że byłam zbyt osłabiona żeby poćwiczyć, mam nadzieje, że uda mi się to jutro. Właściwie moja choroba przeszła, został niesamowity ból gardła, który co jakiś czas przechodzi, a zaraz z powrotem wraca, uroki jesieni. Chociaż nigdy nie przeziębiam się z tego powodu, że jestem za cienko ubrana, czy wyjdę do sklepu bez kurtki. Choruję raz na rok i to wtedy gdy jestem w szkole i pełno osób kaszle, kicha, ogółem jest chorych. Nie przepadam za tą porą roku, nie lubię momentu gdy drzewa zaczynają być gołe, a pod nogami robi się chlapa po deszczu z błota i liści. Jedyną chwilą, która mi się podoba to przysłowiowa 'złota jesień', pełno różnobarwnych, suchych liści pod nogami i taki miły klimacik.
25.10 oficjalnie zostanę chrzestną mojej małej kruszynki, jestem z tego powodu przeszczęśliwa, nie spodziewałam się, jest to dla mnie ogromna radość. Nigdy nie miałam styczności z takimi maluszkami, w mojej rodzinie jestem najmłodsza, nigdy nie miałam pojęcia ile szczęścia może dać taka mała istotka i ile radości. Ci co mają taką sytuację pewnie mnie rozumieją ;-)
a co do koncertu na którym byłam.. Było fantastycznie! Oddałabym wiele żeby móc jeszcze raz tam być i posłuchać go na żywo(wtedy jest jeszcze lepszy:P).
W sobotę jadę do Wrocławia, w końcu, uwielbiam to miasto ;)
Udanego nowego tygodnia!













koszula-H&M
bluzka-allegro
spodnie-sh
Nike-ButyJana.pl












22 komentarze:

  1. Cudowna bluzka :D zapraszam do mnie na nowy post http://iamahapppy.blogspot.com/2014/10/outfit-2-i-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. buty-jana.pl same podróby pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze BUTYJANA.Pl a po drugie to sprawdzone w 100%, oryginały 1000% wiec wsadź sobie to w dupkę

      Usuń
  3. super wyglądasz!

    ________
    a u mnie?
    DOLL COLLAR !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!!! :D Świetna stylizacja, śliczne zdjęcia i piękna Ty! ;) Dobrze, że wracasz już do zdrowia.;) Jak słodko i gratuluję. <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto ci zawsze robi te zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój facet, chociaż trochę narzeka to i tak robi :P

      Usuń
  6. wszystko wspolgra idealnie! piekne biale airmaxy skradly moje serce!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.facebook.com/pages/Przyja%C5%BA%C5%84-damsko-m%C4%99ska/364142943752561

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna koszulka, koszula w krate idealnie do niej pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna, prosta stylizacja :)
    podoba mi się ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz, świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zestawy! Buty i koszula super :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw. Gratuluję zostania (w najbliższym czasie) chrzestną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja :) Coca-cola zawsze super

    http://white-cherryy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz dziękuje! :*