środa, 22 października 2014

No cześć kochani! 
Zawsze ja pomagałam każdemu na różne sposoby, starałam się chociażby takim zwykłym kliknięciem 'lubię to' pod zdjęciem, czy w jakiś inny sposób.
Teraz pomocy potrzebuję ja! :D 
Jak wiecie jestem w finale konkursu na dziewczynę Chrobrego(mój lokalny klub), na którym spędziłam setki godzin jako cheerleaderka i nie tylko. 
Głosowanie odbywa się na stronie:

http://www.chrobry-glogow.pl/news,5264-wybierz-swoja-miss-chrobrego.html


Dziękuję za każdy głos! :* Fajnie byłoby coś wygrać. Tym bardziej, że jest to dla nas super przygoda! Są trzy tytuły, główny wybierają Jury, drugi piłkarze, a trzeci WY, Internauci. 


Dorzucam filmik, na którym jesteśmy! :) 

Jak ktoś pofatyguję się i kliknie i zaznaczy moją osobę to jeszcze raz SERDECZNIE DZIĘKUJĘ. 
Nie licze na żadną nagrodę ale można spróbować! 
Kliknąć można raz dziennie :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy komentarz dziękuje! :*