czwartek, 6 sierpnia 2015

Taki słodziak załapał się na dwa zdjęcia! Jak ja kocham psy, najcudowniejsze istotki na tym świecie :) Sama mam jednego, ale gdybym mogła to bym miała ich z 5 :P Marzy mi się w przyszłości duży dom z kilkoma mniejszymi i większymi psiakami :)
__
Czy tylko mi się tak nudzi w wakacje? Do Sławskiej codziennie coś się działo, a teraz to połowę swojego wolnego czasu śpię i leniuchuję.. Na całe szczęście w sobotę jadę nad morze na tydzień to będzie cudowna odskocznia od rzeczywistości i tej nudy. Wracam i od razu jest roczek mojej Oliwci! <3 Ale to szybko zleciało. Nie mogę się doczekać 16stego :)
__ 
A dzisiaj taki zwyklaczek, chociaż przyznam, że w ten upał to naprawdę bardzo ciężko było zrobić chociaż kilka fot. Jak dla mnie to jest za gorąco.. Nie ma czym oddychać nawet. Teraz siedzę przy wiatraczku i jakoś daję radę.
Wczoraj rozpisałam się bardzo dużo, więc dzisiaj zostawiam już z fotkami ;)
buźka



bluzka, spodenki-sh
buty-butyjana.pl
czapka, oksy-allegro


















12 komentarzy:

  1. ach te cudowne buty <3

    _________________________
    fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach! ;) Obserwuje twojego bloga od nie dawna i chyba jesteś z moich stron ;) Głogów ? Pozdrawiam! Czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głogów! :) Dziękuję bardzo :))
      postaram się dodać jeszcze przed wyjazdem nad morze, miło mi ;-))

      Usuń
  3. Wyglądasz cudownie pomimo tego,że jest to zwykła stylizacja. Jesteś bardzo,ale to bardzo śliczną dziewczyną. :)
    Obserwuję. :)
    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w postach linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jaki ładny piesek :)
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw na wakacje :) Słodziak skradł Ci te dwa zdjęcia! ;)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, na luzie i z klasą ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz dziękuje! :*