poniedziałek, 22 września 2014

Reflection

Taka mała refleksja.. Dlaczego musimy na wszystko narzekać? Nawiązuję do wczorajszych wygranych mistrzostw. Mamy złoto, wyróżniliśmy się na tle całego świata, w niektórych krajach zapewne padło pytanie "Polska? gdzie to w ogóle jest?", a wchodząc na facebooka w cudownym nastroju patrzę, a tam posty typu "wygraliśmy to teraz każdy się cieszy, a co jakbyśmy przegrali?" "SEZONOWCY!", "Dzięki za info bo nie mam telewizorka" przecież to jest takie żałosne, trzeci tekst rodem od typowego gimbuska-cebulaczka. Co jakbyśmy przegrali? nic. Akurat w tym przypadku mielibyśmy srebro co i tak jest ogromnym osiągnięciem. A co jakbyśmy przegrali znacznie wcześniej nie wchodząc nawet do półfinału? zapewne też nic. Nikt by o tym nie mówił bo ludzie wolą dzielić się z innymi pozytywnymi emocjami, a nie tym niedostatkiem. Wyobrażacie sobie pełno postów na swojej tablicy, że Polakom nie udało się? To raczej demotywujące i każdy woli to zachować dla siebie. Wszyscy jesteśmy Polakami i w takich chwilach nie ważne czy największy fan siatkówki, czy piłki nożnej, czy też ten, który oglądnął tylko ostatnie mecze powinien cieszyć się tak samo, że udało nam się. Bez zbędnego biadolenia innych jakie to z nich 'sezonowce'. Skoro nie oglądam siatkówki zbyt często to wybaczcie, nie powinnam się cieszyć z ich wygranej(sarkazm). Polaczki cebulaczki, nigdy Wam nic nie pasuje, szybko szukajcie kolejnego powodu do ponarzekania bo co innego można robić ze swoim czasem? ;) Pomimo, że piłka nożna jest moim ulubionym sportem to ja się pytam, jakim cudem jest to sport narodowy...?
Tyle odnośnie mistrzostw, podsumuję to trzema słowami: jestem ogromnie dumna.

Zostawiam ze zdjęciami i życzę miłego dnia! ;-)










kurtka-sh(Vera&Lucy)
spodnie-Bershka
botki-targ
torebka-lokalny sklepik
















9 komentarzy:

  1. Taka już natura Polaków, coś się uda to źle, nie uda to też źle, najwidoczniej Polacy nie umieją się zwyczajnie cieszyć, co jest trochę smutne...
    A tak wgl to uwielbiam takie kurtki, sama mam podobna i ją uwielbiam takie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super!!!

    ______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Kurteczka mega :)
    Ja jestem także z nas dumna!

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się ze wszystkim, co napisałaś :)
    boską masz kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bardzo podobną kurteczkę:) cudowne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie idealnie! Zamierzam kupić taką kurtkę :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kurtka, bardzo do ciebie pasuję ;)
    Spodnie są meeega, chociaż wolałabym takie tylko, że jeansy ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Super masz kurtkę.

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz dziękuje! :*