poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Niechorze 2015r

Wszystko co piękne szybko się kończy.. Wybraliśmy się do Niechorza, takiego małego miasteczka aby odpocząć, zrelaksować się, a jak będziemy mieli ochotę na imprezę to klub również jest. Mogę śmiało stwierdzić, że były to najlepsze wakacje w moim życiu. Nad naszym morzem ostatni raz byłam jakieś 7 lat temu, bo cały czas jeździłam na obozy za granicę, w końcu w 2015r znowu ujrzałam Bałtyk. Nie powiem, woda była lodowata, hahaha, no ale jak przystało na to, że tak rzadko jestem nad morzem to i tak trochę popływałam. Fale były super, bo duże, zawsze mi tego brakowało nad Morzem Śródziemnym i pod tym względem o wiele bardziej wolę Bałtyk. Pogoda przez cały czas była idealna! Codziennie plażowaliśmy do południa, leniuchowaliśmy na plaży z browarkiem w ręku :P To, że wzięłam lodówkę przenośną to jedna z najlepszych decyzji, cały czas wszystko było takie chłodne na plaży! Najdziwniejsze jest to, że pojechaliśmy tam odpocząć, a wróciliśmy jeszcze bardziej zmęczeni niż przyjechaliśmy, nikt z nas nie rozumie dlaczego, skoro spaliśmy normalne kilka godzin, może tylko troszkę krócej niż w domu. Świetnym pomysłem było zabranie tostera i zrobienie wcześniej zakupów w naszym mieście, śniadania codziennie były w pokoju, natomiast na obiad i kolację chodziliśmy gdzieś na miasto. Odwiedziliśmy również jednego dnia naszych znajomych w Mielnie, o jeju, nie mogłabym tam pojechać wypocząć, bo ludzi jest jak mrówek wszędzie, a imprezy jakoś mi się już znudziły tzn. jak na Mielno przystało to codziennie byłby jeden wielki melanż :P To już nie dla mnie, raz na jakiś czas chętnie, ale to wszystko. Ostatniego dnia pojechaliśmy jeszcze do Międzyzdrojów, ale to miasto mi się podoba! Jest fantastyczne, ale również ludzi na plaży jak mrówek, nie ma nigdzie miejsca, dlatego na pobyt nad morzem ja osobiście wybieram mniejsze miasteczka. :) 14 sierpnia akurat podczas pobytu na wakacjach miałam pół roczku z moim kochaniem! A nasi bliscy znajomi, z którymi jechaliśmy tego samego dnia mieli rok! Super się złożyło :) Mam kilka zdjęć z aparatu i telefonu, więc uzbierało się na notkę wakacyjną :)
___
PS. dzisiaj wieczorem lub jutro wieczorem dodam ok 60 rzeczy na sprzedaż na tą grupę (KLIK) więc kto chce zobaczyć, to zapisujcie się :))